Monday, March 13, 2006

Lortehostel og lortevejr.

I dag skal vi ud og Skydive! Wee!

Vi var booket til Skydive kl. 13, men det saa allerede ud til at blaese ret meget om morgenen, saa der var vist ikke det store haab for at vi kom ud og flyve i dag. Jeg brugte formiddagen paa at gaa ned og finde en frisoer - har gaaet og brokket mig over at jeg traenger til at blive klippet i over en maaned (bare spoerg Henriette :)). Blev klippet for 14 dollars incl. haarvask (57 DKK) - totalt i orden! Frisoeren var ioevrigt en dame som havde boet i 10-15 forskellige lande, saa fik en god rejsesludder.

Da jeg kom tilbage til hostellet var vores Skydive som frygtet blevet aflyst :(

Vi er i stedet booket paa i morgen kl. 8 - hvilket vil sige at vi skal aflyse vores Tongariro Crossing... Skydive er 1. prioritet ;)

Vi lavede saa vidt jeg husker ikke en skid den dag.

I maa baere over med mig hvis de sidste par indlaeg har haft en del stavefejl eller noget ikke har givet mening, har alle fra "Internet!" og frem paa samme aften fordi jeg proever at indhente al det jeg har forsoemt...

Det er ioevrigt ikke forbudt at smide en kommentar - tvaertimod :O)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home