Monday, March 06, 2006

Endelig vaek fra Auckland

Det har vaeret temmeligt besvaerligt at komme til noget internet det sidste stykke tid, da det som regel har vaeret moegdyrt eller ogsaa har internetcafeerne vaeret lukket og lignende...

Sidder dog paa en gammel sloev spand med 128 MB RAM nu og kan omsider komme til at tjekke min mail osv. Burde have haft en lille fiks baerbar med, faar aldrig holdt den her blog ved lige paa den her maade. Maa se om jeg kan finde en brugt eller noget i Australien. Kender bare ikke lige noget til det australske brugtmarked...

Naa, men vi er jo omsider kommet videre fra Auckland, som var begyndt at blive en smule kedelig i laengden. Vi har koebt et buspas hos selskabet Kiwiexperience. Kostede 765 NZ$ (1015 faktisk, de koerer med 250$ discount i oejeblikket), dvs. en masse penge, men til gengaeld har vi saa transport rundt paa baade nord- og sydoeen i en maaned.

... Nu gik computeren ned. Jeg maa foelge op paa det hele naar jeg finder mig en baerbar eller noget... Godnat.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home