Sunday, June 18, 2006

Så kører bloggen igen! Takket være en venlig sjæl der tilbød noget serverplads - René/rgj fra #dk.fritid.bil.

Pt. er det kun de seneste posts hvor billeder osv. virker, da jeg har ca. en millard links der skal rettes i de gamle posts for de virker.

Den store fordel ved min nye server er at der er et script til visning af billeder, hvor man selv kan vælge billedestørrelse og meget mere - og når René får tid til at fikse det får jeg også mulighed for at skrive tekst til billederne som jeg længe meget gerne har villet kunne. Hermed kan jeg også tilknytte gallerier til de enkelte posts. Skal dog lige have fundet/lavet et fancy galleri-ikon. Men fx kan Byron Bay galleriet ses her.

Befinder mig pt. midt i ingenting, hvor jeg arbejder på en farm. Har været her i tre uger, og har oplevet en del mens jeg har arbejdet. Både gode ting og dårlige ting. Men sådan er det jo med nogle jobs... Hvis nogen har Google Earth, så prøv at søge efter Augathella, Tambo eller evt. Charleville og se hvor MEGA isoleret jeg er i øjeblikket :-)

Men mere om det senere. Der er ingen steder at gå hen eller bruge penge herude, men har alligevel ikke rigtigt fundet tid til at få indhentet bloggen, da jeg som regel har været ret wasted efter at have arbejdet hele dagen. Men det skal nok komme.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home